Různé druhy reklam


My se však podíváme na jiné. My si je rozdělíme podle ceny. Na ty drahé, a na ty nejlevnější. A hned jdeme na to.

Takže, jak známo v branži i mimo ni, nejdražší reklamy jsou ty televizní. Nepočítáme nyní kolik stojí výroba, protože ta může klidně stát milion, ale my se podíváme na umístění. Je jasné, že reklama běžící v době největší sledovanosti bude skutečně hodně drahá. A to tak, že ne každá firma nebo podnikatel si ji může dovolit. Kdežto když poběží jiná reklama ve tři ráno, kdy každý spí, tak to zase tak drahé nebude. Otázka zní, má to vůbec cenu? Kolik lidí ji uvidí? Nebudou to jen vyhozené peníze oknem? Na to si musí bohužel, odpovědět každý naprosto sám.

svítící reklama

Nuže to jsou ty drahé, až extrémně drahé reklamy a my se nyní podíváme na opačný konec. Ne, nebude řeč o velmi levných reklamách, jak byste asi čekali, ale reklamách úplně zadarmo. Ale no tak, já ty vaše protáhlé obličeje vidím. Nemusíte mi věřit, ale když budete číst dále, poznáte že to jde. Bavíme se ovšem o cenách za umístění, ne za cenu výroby.

Umístit reklamu zadarmo moc nejde, protože všechno někomu patří. Stará zeď u továrny, plot, nebo kus pole na billboard. My však dáme reklamu na internet.

reklamní nálepky

Jistě se opět usmíváte, že právě zde je to drahé. Není, když poznáte, co je to PPC reklama. Zkratka samotná je z anglické Pay Per Click, tedy, plať za klik. Což znamená, že vaše reklama je někde umístěna, ale vy za ni neplatíte, Teprve až na ni někdo klikne, a to bývá vážný zájemce. Ten určitě něco koupí. Další výhody zde již probírat nelze kvůli nedostatku místa. Fakt je, že budete potřebovat vědět co je to správa PPC kampaní, a to se dozvíte jedině tak, že kliknete na odkaz přímo v této větě. Takto budete přeneseni na jinou webovou stránku, kde se dozvíte naprosto všechny potřebné věci a spoustu dalších a užitečných informací.