Je reklamní flash disk skutečně tak populární?

Pokud jde o nejrůznější propagační předměty, je pravdou, že se firmy snaží, aby byly navzdory nízkým výrobním nákladům užitečné a lidé je hojně používali. Čím častěji je totiž budou mít v ruce, tím častěji si budou připomínat jméno firmy a tím je pravděpodobnější, že zde opět nakoupí, případně si toho všimne i někdo jiný. To také důvod, proč jsou tak časté například propisky či klíčenky.

V poslední době však čím dál více podniků dává jako dárek reklamní flash disk. Ten má v dnešní době samozřejmě své výhody. V první řadě jej využije prakticky každý. Je to totiž v současnosti nejlepší způsob, jak přenášet soubory mezi více počítači. To znamená časté používání a tím pádem i vysokou účinnost.

klasická reklamní fleška

Problém je však v tom, že v tomto případě celá věc nefunguje ani zdaleka tak, jako v případě klíčenek či propisek. Tyto levné flash disky totiž mají hned několik vad, které lidi od jejich konstantního používání odrazují.

Tou hlavní je nízká kapacita. Je jasné, že pokud jej chceme vyrobit levně, nemůže se na něj vejít několik gigabytů dat. Ovšem ani běžnému uživateli dnes těch pár megabytů, které tyto flashky nabízí, rozhodně nestačí. Zvlášť když mají k dispozici jiné metody, které zvládnou i soubory s větší velikostí.

reklamní fleška u počítače

Další vadou je schránka z levného plastu. Ta sice může vypadat dobře, a snadno na ni lze dát firemní potisk, avšak pravdou je, že časté používání nevydrží, zvláště pokud ji skutečně chceme přenášet. Velmi brzy se rozpadne, a celé zařízení se tak stane nepotřebným.

Zdá se tedy, že pokud firmy chtějí i nadále pokračovat v rozdávání takovýchto předmětů, měly by poněkud zapracovat jak na kapacitě, tak na kvalitě, aby měl tento marketingový tah dostatečný efekt. Technologie se bohužel dnes vyvíjí velmi rychle, a není snadné na to reagovat. Proto je lepší zůstat u prověřené klasiky. Propisky a klíčenky totiž budeme potřebovat pořád.